تحقیق تاریخ تمدن

دسته بندي : علوم انسانی » تاریخ
دانلود تحقیق تاریخ تمدن، 
در قالب word قابل ویرایش و در 56 صفحه.

توضیحات:
 خصوصیات تمدن بابلی:
تمدن بابلی اصولا بر پایه بازرگانی تكیه داشت و بیشتر اسنادی كه از آن زمان مانده جنبه تجارتی دارد و به خرید و فروش و وام گرفتن وقرارداد و مشاركت و دلالی و مبادله و وصیت و سفته و نظایر آنها مربوط می شود.
موقعیت بابل نسبت به راه‌های آبی دجله و فرات مردم را ثروتمند بارآورد و روح ما دیگری در میان ایشان رونق گرفت، و همین روح است كه در آن تمدن مانند تمدن‌های دیگر پس از آن توانسته است تقوی و آزمندی را با یكدیگر سازش دهد. ادبیات آن زمان نشان می دهد كه آن مردم زندگی پرفعالیت و مایه خرسندی داشته اند ولی از همه جای آن ادبیات آَشكار می شود كه مانند سایر مدنیت‌ها بندگی و خرید و فروش بردگان در كار بوده است دوره تكامل آن عهد حكومت است كه بابل مركز بورس برده داری است كه برای كارهای نظامی و جنگی و اعمنال  به طرز بیگاری وامی داشتند. در زیر اجتماع بابلی طبقه بندگان همچون نهر خروشانی در جریان بود طبیعی است كه در چنین اجتماعی هرگز فكر دموكراسی راه پیدا نمی كند، شكل و رنگ اقتصادی آن خود مستلزم این است كه حكومت مطلقه‌یی متكی بر ثروت بازرگانی یا امتیازات تیولداری برقرار باشد و عنف و شدت قانونی را به صورت حكیمانه‌یی بر همه جا توزیع كند. و اوهام و خرافات را ترویج دهد. 
سهم خاورمیانه در تمدن جهانی
از زمانی كه سرگذشت بشر مورد بررسی قرار گرفته و برای بشریت تاریخی تدوین شده است خاورمیانه مركز امور و مسائل بشری شناخته شده، بعضی از نویسندگان حدود این منطقه را محدوده این قسمت از سطح زمین كه نمی‌توان حدود و ؟؟
و...
دسته بندی: علوم انسانی » تاریخ

تعداد مشاهده: 3078 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:48 کیلوبایت

 قیمت: 48,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    نوع فایل:word
    سایز:48.0 KB
    تعداد صفحه:56