پاورپوینت ميزان برق مصرفي 35 خانوار در دو ماه مرداد و شهريور

دسته بندي : مهندسی » مهندسی برق، الکترونیک و مخابرات
دانلود پاورپوینت ميزان برق مصرفي 35 خانوار در دو ماه مرداد و شهريور، 
در قالب ppt  و در 44 اسلاید قابل ویرایش.

توضیحات:
پاورپوینت ميزان برق مصرفي 35 خانوار در دو ماه مرداد و شهريور دارای 44 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.
مقدمه
مهمترين وظيفه ي مديران و برنامه ريزان اتخاذ تصميم به موقع است اين امر زماني فراهم است که اطلاعات کافي در زمينه موردنظر در دسترس باشد. فقدان اطلاعات کافي باعث مي شود که تصميم گيري بر اساس حدس، گمان، ادراکات کلي و عمومي صورت پذيرد.
به همين دليل اطلاعات از شيوه هاي گردآوري اطلاعات و منابع آن، روشهاي نمايش داده ها و بالاخره تجزيه و تحليل داده ها به مدد شاخصهاي آماري، براي کارشناسان و برنامه ريزان هر سازمان، امر اجتناب ناپذيري است.
اولين گام در انجام هر تحقيقي تعيين هدف و موضوع تحقيق مي باشد. هدف من از گردآوري چنين تحقيقي مقايسه ي ميزان برق مصرفي 35 خانوار در دو ماه مرداد و شهريور بر حسب کيلووات ساعت مي باشد که در آن از نمودارهاي مختلفي براي نمايش داده ها استفاده کرده ام تا نتيجه گيري با کمترين نقص و اشتباهي صورت پذيرد.
نمودار ميله اي، ستوني يا مستطيلي:
بهترين طريقه ي نمايش مقادير يک متغير گسسته استفاده از نمودار ميله اي يا مستطيلي است. در اين نمودار ارتفاع خطي (يا مستطيلي) که بر بالاي هر اندازه متغير رسم مي شود، متناسب با فراواني آن اندازه است. از اين نمودارها همچنين مي توان براي مقايسه استفاده کرد. انواع مختلف فرواني، فراواني نسبي و فراواني تجمعي را مي توان با اين نمودار نشان داد.
و...
دسته بندی: مهندسی » مهندسی برق، الکترونیک و مخابرات

تعداد مشاهده: 3026 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 44

حجم فایل:569 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    ppt: نوع فایل
    سایز:569 KB
    تعداد اسلاید:44