پاورپوینت بهره وري و تجزيه و تحليل آن در سازمان ها

دسته بندي : مدیریت » مدیریت سازمانی
دانلود پاورپوینت بهره وري و تجزيه وتحليل آن در سازمان ها، 
در قالب ppt  و در 299 اسلاید قابل ویرایش.


توضیحات:
مقدمه
تلاش براي بهبود بهره وري تلاش براي زندگي بهتر افراد و جامعه است. امروزه در بهبود زندگي اجتماعي و اقتصادي تلاش همه جانبه يي جهت ارتقا بهره وري به طور مستمر براي تداوم حيات و رشد توسعه آغاز شده است. از اين پس جهان به دو دسته کشورهاي تند و کند از نظر پيشرفت در مديريت بهره وري تقسيم مي شوند . 
در دنياي رقابت آميز امروز, بهره وري به عنوان يک فلسفه و يک ديدگاه مبتني بر استراژي بهبود مهمترين هدف سازمان را تشکيل مي دهد که مي تواند همچون زنجيري فعاليت هاي کليه آحاد جامعه را در برگيرد . 
فصل اول 
مفهوم بهره وري
محدوديت منابع در دسترس, افزايش جمعيت و رشد نيازها و خواسته هاي بشر باعث شده که دست‎اندرکاران عرصه اقتصاد, سياست و مديريت جامعه و سازمانها, افزايش بهره وري را در اولويت برنامه هاي خود قرار دهند. 
1. شاخصهاي ارزيابي عملکرد سازمانها
براي سنجش و ارزيابي عملکرد هر سازماني (اعم از سازندگان کالاها يا ارائه  دهندگان خدمات), معيارها و شاخصهاي گوناگون و متفاوتي مورد استفاده قرار ميگيرند. برخي از شاخصهايي که بيش از ساير معيارهاي ارزيابي عملکرد رايجتر مي باشند عبارتند از : اثر بخشي, کارايي , نوآوري , انعطاف پذيري و کيفيت زندگي کاري 
اثر بخشي: با پاسخ به سولاتي از اين قبيل معلوم مي شود که: آيا براي رسيدن به هدفهاي سازمان فعاليتهاي درستي را انجام مي دهيم؟ آيا مشکلات سازمان را به درستي تشخيص داده ايم, و در صدد رفع آنها برآمده ايم, به طوري که به هدفهاي سازمان در موعد مقرر دست يابيم؟ درجه دسترسي به هدفهاي از پيش تعيين شده در هر سازمان, ميزان اثربخشي را در هر سازمان نشان مي دهد
و...
دسته بندی: مدیریت » مدیریت سازمانی

تعداد مشاهده: 2950 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 299

حجم فایل:176 کیلوبایت

 قیمت: 67,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    ppt: نوع فایل
    سایز:176 KB
    تعداد اسلاید:299